Cuntribuisce à a Prevenzione Epidemica Mundiale

Affettatu da a situazione mundiale di a nova epidemia di coronavirus, a fabbrica principia à urganizà e maschere di ricerca è ordini di maschere di pruduttu, per fà i nostri sforzi per a prevenzione di l'epidemie mundiale.

Dapoi a fine di u 2019, a China hà fattu una nova epidemia di coronavirus à grande scala (chjamata COVID-2019), chì hà attiratu una grande attenzione da i guverni cinesi è da u populu. Covid-19 si riferisce à a pneumonia causata da Novel Coronavirus 2019, è e so manifestazioni includenu principalmente febbre, fatigue è tosse secca. U 28 ferraghju 2020, u raportu cutidianu di l'OMS nantu à COVID-19 l'hà elevatu à "assai altu" in u livellu di risicu regiunale è glubale, listessu cù a Cina, hè u più altu livellu da "altu" prima.

L'11 di marzu 2020, ora lucale, u Direttore Generale di l'OMS hà annunziatu chì, secondu e valutazioni, l'OMS crede chì a pandemia COVID-19 attuale pò esse chjamata pandemia glubale. A Cunferenza Stampa di u Centru di Prevenzione Epidemica di ShangHai hà cunfirmatu: E rotte di trasmissione di COVID-19 sò principalmente trasmissione diretta, trasmissione di aerosol è trasmissione di cuntattu. A trasmissione diretta si riferisce à l'infezzione causata da inalazione di goccioline di starnutimentu, tossu, parlà è l'aria di u fiatu à poca distanza. A trasmissione di l'aerosol si riferisce à l'infezzione da aerosols di aspirazione chì si formanu di goccioline mischiate in l'aria. A trasmissione di cuntattu si riferisce à a deposizione di goccioline nantu à a superficia di l'uggetti, dopu avè cuntattu cù e mani contaminate, è dopu cuntattu cù mucosa di bocca, nasu è ochji, purtendu à l'infezzione. Cusì per a situazione severa, u guvernu di a China hà pigliatu una seria di misure anti-epidemiche efficaci. Ma intantu, l'epidemia si hè sparta intornu à u mondu subitu è ​​l'urgenza hè necessaria. Questu hè diventatu una emergenza glubale. Sutta a situazione mundiale, u Signore Xiuhai Wu chì presidente di a cumpagnia Besttone hà urganizatu una riunione d'urgenza urgente è hà pigliatu una decisione impurtante: avviendu a ricerca è a produzzione di maschere è materiali di prevenzione epidemica u più prestu pussibule, aumentendu a produzione di l'ordine di maschere, ancu mette in primu locu. In menu di trè mesi ghjornu è notte, a fabbrica Besttone hà pruduttu più di 10 milioni di maschere. Face a più alta capacità produttiva di a linea di produzione.

L'epidemia hè crudele, ma a ghjente hè calda. Per serve à u mondu, 20 anni Besttone, simu stati in strada.


Tempu di posta: Nov-11-2020